PALAUTUSTIEDOT


Nudientin asiakkaana sinulla on  aina 14 päivää aikaa muuttaa mieltäsi tilauksestasi ja perua se, sekä 30 päivää aikaa vaihtaa toiseen tuotteeseen alkaen pakkauksen vastaanottopäivästä. Mikäli haluat käyttää palautusoikeutta, me palautamme mielellämme rahasi tai vaihdamme tuotteesi toiseen, kunhan palautettua tuotetta on käsitelty varoen ja se on alkuperäisessä kunnossa.

Käyttäessäsi palautusoikeutta olet itse vastuussa palautusmaksusta. Palauttaessa tuotteet lähetetään tämän sivun alhaalla olevaan osoitteeseen.

HUOM! Valitettavasti emme voi vastaanottaa palautuksia, jotka lähetetään takaisin lähettäjän osoitteeseen, eli siksi meille on todella tärkeää, että lähetät palautukset alla olevaan osoitteeseen.

Jos sinulla on vielä alkuperäinen kirjekuori tallella, voit käyttää sitä palautukseen, mutta varmistathan, että se on yhä ehjä ja huolellisesti suljettu. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, muistathan huomioida laskun eräpäivän. Jos eräpäivään on vielä aikaa, voit itse valita, haluatko maksaa laskun vai ei. Sen sijaan jos tarvitset lisäaikaa laskun maksamiseen, kerro siitä meille tai Klarnalle, niin voimme sopia ehdoista.

HUOM! Jos päätät palauttaa tuotteen, pyydämme sinua lähettämään meille sähköpostin palautuksesta tukitiimillemme osoitteeseen: support@nudient.zendesk.com

Vaihtoehtoisesti voit painaa myös tukipainiketta tämän sivun oikeasta alakulmasta ja kertoa palautuksesta.

Kun kerrot palautuksesta meille, lisää seuraavat tiedot kirjeeseen ja sähköpostiin:

  • Nimesi
  • Tilausnumerosi
  • Sähköpostiosoitteesi
  • Palautuksen syy
  • Haluatko palauttaa vai vaihtaa tuotteen
  • Jos kyseessä on vaihto, niin kerro, mihin tuotteeseen haluat vaihtaa.

Palautusosoite:
DreamLogistics AB, c/o Nudient
Fanergatan 14B,
566 33 Habo
Sweden